Jdi na obsah Jdi na menu
 


22. Zpráva

17. 2. 2019

22. Zpráva                                    18. 2. – 22. 2. 2019

PROBĚHNE

  • V úterý 19. 2. – představení divadla „Lokvar“ v sokolovně , během 3. vyuč. ( hodiny místo čtení) cena 50Kč - děti přinesou v úterý.
  • Dětem rozdám čtenářské deníky, aby si mohly zapsat další svoji vlastní četbu. Na konci března knihu opět budou prezentovat ostatním ( pátek 29. 3. )
  • Domácí úkol na jarní prázdniny – Děti popíší 3 nejzajímavější dny, které prožily během jarních prázdnin.

K Výuce

ČJ – V minulém týdnu jsme začali probírat vyjmenovaná slova po V. V tomto učivu budeme pokračovat. Zaměříme se na odlišné psaní slov typu výr x vír na str. 87 v učebnici a hlavně si vysvětlíme, jak se pozná předpona vy-, vý- , budeme si vysvětlovat, kdy se jedná o slova s touto předponou a kdy ne. Budeme se pohybovat na stranách 86 – 89 v učebnici. Ve čtvrtek napíšeme diktát na str. 87 cv. 12.

Ma – V minulém týdnu jsme ještě procvičovali násobení a dělení mimo obor násobilek. Násobení jde dětem již dobře. Psali jsme desetiminutovku, která dopadla výborně (poslala jsem sešity domů k nahlédnutí). Dělení ještě občas někomu dělá potíže. Hlavně příklady typu 84: 3. Postup dětem neustále průběžně vysvětluji a procvičujeme jej. Také děti nabádám, aby využily možnost, že mohou kdykoli po dohodě se mnou přijít po obědě na dovysvětlení ( pouze minulý čtvrtek a pátek jsem nebyla ve škole kvůli nemoci). Ve středu napíšeme desetiminutovku - tentokrát tedy z dělení typu str. 40 v učebnici. V tomto týdnu již musíme začít počítání v oboru do 1000. V uč. se budeme pohybovat asi na str. 43 – 46. Děti si odnesly PS č. 1, ten si nechají již doma. Dostanou PS č. 2, v kterém budeme nyní pracovat (tento týden str. 4, 5, 6). Některá cvičení v prvním pracovním sešitu, zvláště z geometrie jsme nevypracovali, protože jsme místo toho vyřešili jiná, vhodnější. V geometrii ještě procvičíme rýsování úseček dané délky. Použiji jiné materiály, než jsou v PS.

Prv – Budeme opakovat všechno, co jsme si říkali o podmínkách života na zemi - tj. vzduch, voda, půda, teplo a světlo ze Slunce, sluneční soustava. Ve čtvrtek opět každý dostane jednu otázku z tohoto učiva – ( hlavně z toho, co je v pracovních listech).  Za odpovědi děti dostanou známku.

Přeji Vám pěkný týden  V. Smetanová